Servis a záruka

Potřebujete poradit ohledně záruky a péče o vaši postel? Došlo vlivem neštastné události k většímu znečištění nebo potřebujete refresh postele Hästens? Rádi Vám zajistíme specializovanou čistící firmu. Neváhejte se na nás obrátit.

PÉČE O POSTEL HÄSTENS

Nákupem postele Hästens investujete do kvality Vašeho spánku a tím i do kvality Vašeho života. Jako z každé dobré investice budete z postele Hästens těžit dlouhá léta. Pokud Vaší matraci jen trochu pomůžete dodržováním následujících instrukcí, můžete očekávat vynikající výsledky minimálně po dobu třiceti let. Tato brožurka Vám poskytne informace o tom, jak správně pečovat o Vaši postel Hästens tak, aby Vám poskytla co největší komfort a abyste zachovali její dlouhodobou životnost. Více informací o tom, jak pečovat o matrace nebo jak zlepšit Váš spánek, Vám podají odborníci v našem showroomu. Brožura Vás provede následujícími oblastmi:

1. Otáčení matrace

Vaše matrace Hästens je naplněna čistě přírodními materiály – koňskou žíní, bavlnou, lnem a vlnou.
Tyto materiály jsou velmi poddajné a postupem času se přizpůsobí tvaru Vašeho těla a způsobu Vašeho spánku. Důkladnou péčí zůstane Vaše matrace nejenom krásná, ale především Vám bude poskytovat vysoký komfort po celá desetiletí.

Výplň matrace z přírodních materiálů se během užívání postele do jisté míry usadí a stlačí. Je-li postel nová, usadí se materiál nejprve pod nejtěžšími částmi těla. Proto je naprosto normální, že střed a okraj manželské postele zůstávají zprvu nadýchanější. K zajištění rovnoměrného usazení materiálu uvnitř matrace doporučujeme, aby byla obrácena během prvního roku užívání každé 2 měsíce. Později matraci stačí otáčet jednou za půl roku. Nejefektivnější je otáčet směrem od hlavy k patě. Matraci můžete otáčet také ze strany na stranu.

Pravidelné otáčení matrace zajistí rovnoměrné usazení materiálu.

2. Masáž středové matrace

Doporučujeme Vaši matraci v pravidelných intervalech také „masírovat.“ To udrží Vaši postel v dlouhodobě dobrém stavu. Masírujte matraci za použití tlaku Vašich pěstí, a to plynule po okraji prohloubené části matrace směrem k okrajům matrace.

Správný postup je následující:
1. Otočit matraci
2. Namasírovat otočenou stranu matrace, na které budete následně spát

Dbejte na to, abyste postel masírovali vždy bez povrchové matrace!

3. Povrchová matrace

Povrchové matrace Hästens jsou ručně vyráběné ze 100% přírodního materiálu a jsou navrženy tak, aby se přizpůsobily tvaru Vašeho těla. Jsou tedy velice poddajné, a z toho důvodu mění časem tvar.

Může se stát, že nová povrchová matrace se zdá menší než vlastní postel. Povrchová matrace se však vlastním používáním sama o sobě vyrovná do požadovaných rozměrů.

Původní pocit z Vaší povrchové matrace můžete obnovit tím, že povrchovou matraci diagonálně srolujete. Můžete též využít masírovací techniku jako v případě středové matrace. Delší životnost Vaší Povrchové matrace podpoří chránič postele, který napomáhá udržování hygieny.

4. Čištění

Vaši matraci vysávejte v pravidelných intervalech. Pro ideální výsledek používejte na vysavač násadu na čalouněné povrchy. Matrace je potřeba vyluxovat i ze spodní strany. Toho snadno dosáhnete, pokud matraci otočíte. Pokud máte polohovací postel, jednoduše zvedněte oblast pod hlavou a nohama, abyste dosáhli i na spodní část. Nikdy se nepokoušejte čistit matraci vyklepáváním prachu, vždy použijte vysavač.

Čalounická látka není pratelná ani ji nelze chemicky čistit.
V případě nehody použijte čistící prostředek na čalounění, ten by měl pomoci skvrnu vyčistit. (Doporučujeme čistící prostředek vyzkoušet nejdříve na méně exponovaném místě matrace). Je třeba počítat s tím, že čistidlo může narušit účinnost látek, které způsobují nehořlavost Vaší postele.

Pro dokonalé uchování čalounění doporučujeme pořízení sukýnky a chrániče matrace. Všechny tmavé barvy mají tendenci blednout na přímém slunci, proto pokud si přejete zabránit tomuto jevu, nevystavujte postel přímému slunci nebo používejte sukýnku. Chránič i sukýnku Vám nabídne Váš prodejce Hästens.

Pokud máte postel Hästens doma teprve krátce, můžete občas cítit přírodní materiály, ze kterých je vyrobena. Tato vlastnost postelí je naprosto přirozená a postupem času vymizí. Pokud chcete tento proces urychlit, pokuste se udržovat stabilní klima ve Vaší ložnici a matraci co nejčastěji větrejte. Matrace jednoduše vyvětráte tím, že ji nezastelete povlečením a čas od času dáte povrchovou matraci na stranu tak, aby se mohla provětrat i matrace středová.

5. Záruka 25 let

Kromě práv náležejících spotřebiteli podle švédského práva, všechny postele vyrobené firmou Hästens Sängar jsou kryty 25letou zárukou na zlomení pružin a rámu.

Hästens Sängar AB poskytuje 25letou záruku na následující:

1. Záruka je platná 25 let od data dodání postele. Záruka je platná pouze pro původního kupujícího. Smluvní akt z r. 1999 ( Práva třetích stran) se nevztahuje na záruku.

2. Záruka zahrnuje zlomení ocelových pružin, rámu či polohovacího kovového základu. Záruku nelze uplatnit, je-li zřejmé, že zlomení bylo způsobeno nehodou či podobným způsobem, nedbalostí, používáním postele způsobem, pro který není zamýšlená, či podobnými srovnatelnými postupy ze strany kupujícího. Záruka též nezahrnuje opotřebení způsobené běžným používáním. Aby nedošlo k nedorozumění, vezměte prosím na vědomí, že záruka nezahrnuje povrchovou matraci.

3. Záruka je platná pouze v zemi, kde si kupující postel zakoupil a pouze v případech, kdy kupující učiní písemnou stížnost adresovanou Hästens Sängar AB během přiměřené doby poté, co poškození bylo registrováno či mělo být zaregistrováno.

4. Na základě obdržení stížnosti, Hästens prozkoumá a napraví událost bez průtahů. Hästens informuje zákazníka, zda bude prohlídka a případně oprava provedena v zemi bydliště zákazníka, či zda bude postel převezena do Hästens k prohlídce a případné opravě. Hästens zajistí jakýkoliv potřebný převoz, není-li dohodnuto mezi stranami jinak. Záruka je platná pouze v zemi uskutečnění koupě.

5. Hästens si vyhrazuje práva rozhodnout, jak by měla být situace řešena a na své náklady opraví či vymění postel.

6. Jestliže bude prokázáno, že porucha není kryta touto zárukou, zákazník na základě uvážení Hästens zaplatí náklady vzniklé chybnou stížností.

7. Toto záruční prohlášení žádným způsobem neporušuje zákazníkova práva podle platné právní úpravy o spotřebitelích.